22. 3. 2017

Spring In The Air

Včera oficiálně začalo jaro. Období, které pro mě už od malička znamená něco nového, například nový začátek. Mám totiž v březnu narozeniny a vždycky si dávám předsevzetí, kterých bych chtěla dosáhnout, než budu zase o rok starší (plnit je mi ale nikdy moc nešlo). Jenže letos mi bylo osmnáct. Ano, osmnáct. Nevím jak se to stalo, ale oficiálně jsem dospělá (ne, že bych se na to cítila). Takže jsem si řekla, že letos svoje cíle opravdu splním a tento článek bude takový to do list pro příštích pár měsíců.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more

 Cestování
Jestli vyjdou všechny moje plány na nejbližších pár měsíců, budu cestovat opravdu hodně. A neskutečně se na to těším. Měla bych jet dvakrát do Anglie, za pár týdnů odjíždíme se školou do Francie a s kamarádkami plánujeme výlet do Amsterdamu. 


Čtení
Jelikož mě příští rok čeká maturita a přijímačky, předpokládám, že číst budu víc než dost. Ale ne že by mně to nějak vadilo. Jak víte, čtení miluji a čím víc toho přečtu tím líp. 


Bez technologií
Vím, zní to jako klišé. Ale v dnešním světe opravu všichni trávíme moc času na mobilu nebo na počítači. Dělám to i já a chci to změnit! Mobil je sice skvělý, ale že vás má rád vám asi neřekne. Za to člověk ano. Když každý den strávíte s technologiemi o par minut méně, zůstane vám čas třeba vyrazit ven do přírody, která je teď na jaře nádherná.


Vážit si svých blízkých
V teto době, kdy se dějí strašné věci, by si měl každý vážit svých blízkých. A proto jsem se rozhodla trávit se svojí rodinou, kamarády a třemi domácími mazlíčky co nejvíc času. 


Zdravý životní styl
Celkově bych chtěla být aktivnější. Ne, že bych se teď nějak flákala, to určitě ne. Ale chtěla bych začít pravidelně cvičit a trošku zdravěji jíst. Nebo být aktivnější tady na blogu. Poslední dobou jsem na články vůbec neměla čas a hrozně mě to mrzí. Obzvlášť, když čtu vaše krásné komentáře!

Doufám, že se vám dnešní článek líbil, a že si užíváte čím dál hezčího počasí. Dneska mám pro vás takovou záludnou otázku. Hrozně by mě totiž zajímalo, jestli jste se v osmnácti cítili být dospělí. Já to tak totiž vůbec nemám, připadám si tak na šestnáct a chci zjistit jestli jsem v tom sama. Už se těším na vaše odpovědi a užívejte si jara!
B

6 komentářů:

  1. Nojo ja uplne zapomnela ze uz je jaro. Teda jasne venku to vidim ale podle kalendare mi to nedoslo :) Ten pejsem je nunuuuu. A zit zdraveji bych taky rada. Snad se zadari.

    OdpovědětVymazat
  2. Super, přeju ti hodně štěstí na cestách! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem narozena v březnu, i když jsem o rok mladší :D pěkné předsevzetí si si dala, ted už jde jen o to dodržet je :) třeba s tím zdravým životním stylem mám já asi největší problém :D vždycky si dám takovéhle předsevzetí a netrvá ani měsíc a už skončím :D

    OdpovědětVymazat
  4. 18 mi bylo už před dlouhými 4 lety :) A nepřipadám si nijak extra dospělá - ale na druhou stranu si to docela uvědomuji, že brzy už vstoupím do reálného života ( studium na VŠ prostě prodlužuje dětství) :)
    Držím palce s předsevzetími :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, neboj se, mně je 22, a dospěle se vůbec necítím. Dokonce jsem se i jednou ptala tety (která má přes 70), jestli se tak cítí, a i ona řekla, že si tak vůbec nepřipadá...Otázka teď tedy zní, cítí se člověk vůbec někdy dospěle? :)

    OdpovědětVymazat