25. 4. 2016

Home Is Where Our Story Begins.

Domov. Pod tímto slovem si každý představí něco jiného. Ale každý nějaký má. Vůbec to nemusí být místo, kde právě žijete. Domov by mělo být místo, kde se můžete uvolnit a být sami sebou. Kde si navlečete ty nejstarší tepláky, uděláte něco jako drdol a neřešíte jak vypadáte. Místo, kam se vždy rádi vracíte. Ve kterém si tvoříte vzpomínky na celý život. Pro mě je domov dům, ve kterém bydlím pravě teď. Mám to tady hrozně ráda. Pokoj jsem si zařizovala sama a i když není úplně podle mých představ, cítím se v něm šťastná. Stejně jako prostředí ve kterém žijete jsou důležití lidé, kteří s vámi bydlí. V mém případě jsou to rodiče. Bez nich bych si domov nedokázala představit. A to samé platí o mých čtyřnohých kamarádech. Ale věcí, které pro mě dělají dům domovem je víc. A já vám jich dnes pár ukážu. 


Jednou z nejdůležitějších věcí je pro mě postel. Když se do ní jednou zachumlám s čajem a filmem nebo knížkou, nikdo mě z ní nedostane.

  
Jelikož jsem milovník jídla, potřebuji ke svému životu kuchyň. Hrozně ráda totiž vařím a hlavně peču. Třeba tyhle muffiny jsem pekla docela nedávno.


Svíčky sice pálím hlavně na podzim a v zimě, ale ani na jaře na ně nezapomínám. Krásně provoní celý pokoj a zútulní ho.


Jednou z mých nejčastějších domácích činností je rozhodně čtení. Mohla bych číst od rána do večera. Sice nemám moc času, ale poslední dobou jsem přečetla spoustu knížek. Vždycky si sednu do svého pohodlného křesla uvařím si čaj a čtu.


S domovem si spojuji i vůně. U nás často voní (smrdí, jak chcete) psi, jídlo a kytky. Vždycky máme v kuchyni nějakou kytku, kterou mamka dostala v práci. A často není jenom jedna, takže to u nás vypadá jako v květinářství. Já jsem si do pokoje taky chtěla nějakou kytku koupit, ale jsem dost nezodpovědná, takže jediným  řešením byl kaktus. Ten se zatím drží.

Doufám, že se vám dnešní článek líbil. Docela by mě zajímalo, co domov znamená pro vás. Jestli je pro vás taky tak důležitý, jako pro mě. Užívejte si jara! 

B.

5 komentářů: