6. 12. 2016

Christmas decoration

Tuhle výzdobu jsem si naplánovala už někdy ke konci listopadu, a tak ani nevíte, jak jsem šťastná, že se mi podařila a můžu vám ji teď konečně ukázat! S Vánoci to mám tak, že absolutně miluju všechny přípravy, plány a seznamy, ale když nakonec 24. prosince usednu před stromeček a mám si otevřít dárky, skoro si přeju, aby to mohlo být celé od začátku. Někdo tvrdí, že tyhle svátky jsou strašně umělé. Něco na tom je, a tak to těmhle lidem většinou ani nijak nevymlouvám. I tak ale chci aspoň říct, že tito lidé nejspíš chodí se zavřenýma očima, protože přece nejde o to, vykoupit celý obchoďák, ale užít si tu atmosféru, donutit se trošku zamyslet nad tím, co můžete udělat hezkého pro ostatní nebo jednoduše odměnit sami sebe. Pro mě je za tím prostě spousta krásných věcí.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more


Jsem strašně ráda, když mi vyjde čas a já se večer můžu zachumlat, prohlížet si inspirující časopis nebo plánovat pečení a u toho poslouchat svůj vánoční playlist.


Tenhle obal jsem si sama (s naprostým nadšením) vyrobila a musím uznat, že jsem na sebe docela pyšná!


Něco jako lucerničku, kterou můžete vidět úplně vpravo jsem si taky vyrobila a nemůžu si ji vynachválit. 


Letos jsem pro svoji rodinu vymyslela místo adventních kalendářů něco jako adventní hru. Každý nakoupil dvacet čtyři dobrot, schoval je do košíku a každý den si jednu sladkost vylosujeme. Hrozně mě to baví a přijde mi to jako super alternativa ke klasickým kalendářům.


Jaká dekorace se líbila nejvíce vám, a jak jste si vyzdobili domov vy? Co znamenají Vánoce pro vás? A viděli jste naše poslední video? Kouknout se můžete tady a nezapomeňte i na náš nový Instagram
K.

9 komentářů:

  1. tá prvá fotka je krásna :) naozaj super dekorácie, všetko vyzerá geniálne!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, ted jsi mi připomněla, že jsem si taky chtěla usušit pomeranč a úplně jsem to zazdila... Dneska si ho musím zajít koupit :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky. :) Já nejsem na Vánoce doma, takže tentokrát mě zdobení atd. mine...

    Ela

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to fakt pěkné. Ale je Vánoce vážně nesnáším, protože u nás doma se to bere fanaticky. Obrovský úklid, úzkostné dodržování tradicí atd. A navíc musím být doma s rodiči, což je prostě na zabití, když mám špatný vztah s rodinou.

    OdpovědětVymazat
  5. Tvůj pokoj je kouzelný. Můžu se zeptat, ta nástěnka - není náhodou z Ikea (akorát s jiným podložením) :)? Na plnohodnotné dekorování čekám, až se mi vymaluje pokoj, ale i ten zelený, který mám teď lze dobře vydekorovat. Mamka mi vyrobila věnec, který jsem si hned pověsila místo nástěnky :). Letos mám dokonce i brigádu, kde budu balit dárky, takže pro vánočního maniaka skvělá věc :D.
    littlecapsule

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, nástěnku jsem si vyrobila kdysi sama :) ale hádám, že je podobná :) jinak ta brigáda zní fakt úžasně! :)

      Vymazat
  6. Moc krásné :-), sama vánoční výzdobu zbožňuju a každý rok se snažím vymýšlet neustále něco nového.
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Krása. Především ta nástěnka se mi líbí. Je opravdu nádherná. Ten rám je odkud, prosík? (pokud se teda můžu zeptat)
    Ten obal se ti povedl. A to s tím košíkem? Super nápad (y).:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) a rám je z Ikey - jenom přebarvený (ale mají tam i černý) :)

      Vymazat