12. 10. 2017

Becoming You

Asi pro vás nebude překvapení, když prohlásím, že mnohem raději stojím za objektivem než před ním. Většina mých fotek se mi jednoduše nelíbí, ať už z fotografického nebo osobního důvodu. Když vznikaly tyhle fotky, musela být asi správná konstelace hvězd, protože mám konečně pár fotografií, kterými se můžu reprezentovat. A samozřejmě musím tuhle vzácnou chvíli sdílet i s vámi.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2016/12/me-at-age-18.html#more
Popravdě je to trošku i proto, že toho mám mraky a nestíhám. No a jediné fotky, které můžu použít do článku jsou ty moje... Ale budeme dělat, že nic, platí? Mám totiž spoustu dalších důvodů, proč právě zběsile ťukám do klávesnice a snažím se pro vás vytvořit článek.


Jak jsem zmínila na začátku, opravdu se nerada fotím. Poslední dobou se ale snažím dělat i věci, na které nejsem zvyklá nebo jsem se jim vždy záměrně vyhýbala. I proto se snažím bavit víc s lidmi, co neznám, chodím sama do kaváren nebo dělám víc rozhovorů. A to především díky jednomu citátu (což vás už jistě nepřekvapí).

"Even being yourself can be a habit."


Jak jsem nad tím citátem přemýšlela, docela mě překvapilo, jak málo jsem byla otevřená novým příležitostem. Vždy jsem je zavrhla s tím, že to není nic pro mě. Ale od té doby, co jsem trochu přehodila myšlení, jsem zjistila, že mě vlastně opravdu baví konverzace s různými lidmi (ale musí mít určitou úroveň), ať už se staršími nebo mladšími. A že dokážu mnohem víc, než jsem si myslela. Naopak jsem si třeba potvrdila, že party (diskotéky/kluby - říkejte tomu, jak chcete) opravdu nejsou můj šálek kávy. Ale i to je v pořádku.


S čímž souvisí další důležitý fakt, na který často zapomínám. Nebojte se říct ne. Ať už budete jediní v celé skupině, nebo se to nebude v té situaci úplně hodit, na tom nezáleží. Zkrátka nikdy nedělejte nic, pokud sami opravdu nechcete. Zní to strašně primitivně, jsem si toho vědoma. Ale je potřeba to říkat.


Smysl tohohle článku je i pro mě maličko zašmodrchaný, ale jak vás znám, tak vy si z něj určitě něco vezmete. I kdyby jen to, že je potřeba nad sebou a svým chováním čas od času přemýšlet. Začnou se pak dít fakt zajímavé věci. 
P.S. fotky mám od kamarádky (@andrus_tesarova).
K.

12 komentářů:

  1. fotky sú nádherné, určite by si mala prídávať častejšie aj seba, si krásna ! :) a celkovo s tebou súhlasím, ten citát je perfektný ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  2. fotky jsou pěkné, moc ti to sluší! :) ale mám to stejně, taky mnohem radši stojím za objektivem než před ním :D a přesně z toho samého důvodu, vždycky se mi na té fotce něco nelíbí :D a taky se v poslední době snažím "překonávat", takže úplně chápu tenhle článek...a taky je potřeba říkat "ne", což mi ještě tolik nejde, ale zapracuju na tom! :D

    OdpovědětVymazat
  3. na fotkách vyzeráš veľmi pekne a naozaj sa podarili ;) to svetlo je úžasné!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky!! Si krásna a neboj sa toho foťáku! A ako vždy krásni článok s krásnou myšlienkou. Je pravda že povedať nie je niekedy veľmi ťažké.. xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  5. Je úžasné, že dobrovolně vystupuješ ze svojí komfortní zóny a učíš se dělat věci, na které nejsi úplně zvyklá. A fotky jsou skvělé. Rozumím a respektuji to, že se cítíš lépe za foťákem, nicméně nemáš důvod focení sama sebe nesnášet - jsi fotogenická a neskutečně krásná! xx

    AESTHETICxKAT

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky jsou skvělé, moc Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  7. super fotky, máš krásne vlásky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty vlasy tho! Druhá je moje favoritka!
    Ten citát má hloubku, co si budem.

    OdpovědětVymazat
  9. Pro mě je hrozně těžký někoho odmítnout :D ale také se snažím být otevřená novým příležitostem a nelpět na starých věcech :)

    https://wantbefitm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásné fotky! Vypadáš na nich jako by ses nechala fotit úplně běžně. :) Já také nemám ráda když mě někdo fotí, takže nemám skoro žádné fotky hezké :/.

    OdpovědětVymazat
  11. Fotky se vážně povedly, sluší ti to. :) Umět říct ne je tak moc zásadní! A někdy tak moc těžké... Já mám osobně celkem problém ale někdy poznat, jestli chci opravdu říct ne nebo spíš říct ano, jen se moc bojím. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Můj fotogenický Kačkus <3 <3 <3

    OdpovědětVymazat