1. 6. 2018

Učit se

Ranní probuzení zároveň s prvními slunečními paprsky následované hrnkem (dvěma) naplněným až po okraj černou voňavou kávou. Čtení na balkoně do oběda. Znovu spánek - tentokrát doprovázený letním vánkem stoupajícím až do nejvyššího patra našeho domu. Další, odpolední, káva a jeden nebo dva staré filmy, které mě udrží vzhůru až dlouho do noci... Zní to pěkně, že?

http://koutsveta.blogspot.cz/2018/04/moje-myslenky-v-citatech.html#more
Tohle všechno mi běželo hlavou při každém otočení další stránky ze všech těch nekončících otázek. Při cestě do školy i z ní. Při prvních, druhých i třetích přijímačkách.
Moje představa dokonalého léta.


Pro jednou nic nedělat. Zapomenout na svět kolem. Nečíst zprávy, nedívat se na televizi, mluvit jen s nejbližšími přáteli. Dělat jen to, co mě baví. Starat se o sebe. Dohnat vše, co mi tolik chybělo.


Přesto mě něco vždycky upozorňovalo na to, že takhle to možná nepůjde. Že mi to zkrátka neprojde. S každou hotovou otázkou jsem ale s rázným zaklapnutím složky tuhle myšlenku zahnala.


Asi tušíte, kam tím mířím.
Neprošlo mi to.


Ne proto, že bych neměla čas.
Ne proto, že bych nechtěla.
Ale zkrátka proto, že to neumím.


A tak se po roce učení slovíček, vět, frází i celých sešitů, snažím dál.
A dost paradoxně to možná bude nejtěžší zkouška ze všech.


Učím se, jak mít volný čas.
Učím se, jak mít na sebe čas.
Učím se, jak nesledovat čas.
A hrozně mě to baví.
K.

5 komentářů:

  1. Krásny článok!! Mám pred sebou jedno najdlhšie leto môjho života po skončení strednej školy a snažím sa nezahltiť prácou a spraviť si čas sama na seba. Dúfam, že sa to naučím
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek! Myslím si, že se všichni pořád něco učíme, já se třeba učím, jak se nezbláznit ze školy😅, ale samozřejmě i hodně dalších věcí.

    Jdu si za svým snem

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekne napísaný článok! :) Tak až umelecky by som povedala! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Skvěly článek a hezké fotky!

    The Gown 👗http://www.thegown.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Super článok a krásne fotky! :)
    Mon
    https://lifebymon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat